Tuesday, February 07, 2006

2006 február

Már vagy két hete étvágytalan. Futkározunk az étellel utána. Ha egy másodpercre leül az étel mellé azonnal fel akar állni és azt mondja: "Mindjárt jövök..." Ez azt jelenti, soha ...

Sarolta nem volt otthon, mikor egyszer hazaértem. Blankut kérdeztem meg, hogy mikor ment el édesanya. Pancsika válaszolt: "Miután zuhanyozott, akkor ment el..."

Az önállóság gyötri. Mindent magában szeretne csinálni, ezért azt hajtogatja: "Majd én, majd én, majd én..."

Gabi nénjukát változatlanul úgy hívja, hogy "Kapinka".

Elvágta véletlenül az arcát a reszelővel hadonászás közben, utána megállapította: "Levágtam az arcomat..."

Pancsika imádkozik: "... add, Úr Jézus, hogy kinőjek, hogy mehessek oviba..."

Elalváskor mondogatja, mikor meg-megjelenik lefektetés után: "Nem tudok megaludni..."

Van egy gyermekeknek való kifestő a számítógépen. Mikor szeretne vele játszani, azt mondja: "Kifestjük a báránykát?" (mert az első kép egy bárányka). - De ha én éppen már a számító előtt vagyok, idejön hozzám és azt mondja: "Mámá mondta, fessük ki a báránykát..." (pedig nem is mondta...!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home